Anahtarlar, daha önceden belirlenmiş bir vakitte büyücüleri bir noktadan diğerine aktarmaya yarar. Anahtar'lar tek seferde birden fazla büyücüyü aktarabilir. Anahtar'lar Muggle'ların dikkatini çekerek alıp kurcalamayacakları şeylerden oluşur. Eski çizme, eski bir gazete, boş bir içecek kutusu veya futbol topu gibi. 422.Dünya Quidditch Kupası için Sihirli Oyunlar ve Sporlar Dairesi beş kıtada Anahtarlar ayarlamıştır.
Bir veya birden fazla büyücü belirlenen vakit gelmeden hemen önce anahtar olarak seçilen cismin bir ucundan tutarlar. Vakit geldiği zaman insan göbeğinin gerisinden bir kanca onu aniden hızla önce çekimiş gibi hisseder, ayakları yerden kesilir, sağa sola çarpar. Bir rüzgar uğultusu ve helezonlar çizen renklerin içinde sürüklenmeye başlar. Anahtara dokunulan parmak yapışmış gibi olur, geri çekemezsiniz. Sonra birden anahtar bir yere siz bir yere ayrılırsınız. Bu ulaşmak istediğiniz yere geldiniz demektir.